Testvereniging2

Testvereniging 2

Testvereniging2 is een vereniging die niet bestaat maar die is verzonnen om aan potentiele klanten van Verenigingsadministratie.com te laten zien hoe een aanmeldproces voor een lidmaatschap werkt. Test vereniging 2 vraagt om toestemming voor een doorlopende machtiging middels een vinkje. Deze methodiek wordt veel gebruikt maar is niet in overeenstemming met de bancaire regels. De bancaire regels vereisen een ondertekend machtigingsformulier. Testvereniging1 voldoet wel aan deze procedure. Bij de inschrijving ziet u een beperkt aantal velden. Dit aantal velden kan conform de wensen van de verenigingworden aangepast. De tekst die u nu leest kunt u, als u klant wordt, zelf opstellen, zodat uw eigen tekst in uw eigen stijl zichtbaar wordt voor uw eigen leden. Ook kunt u hier de statuten en het huishoudelijk reglement tonen (via link) omdat men gedurende het aanmeldproces akkoord gaat met deze staturen en het huishoudelijk reglement. Deze tekst kan naar wens worden ingevuld.

Word lid van Testvereniging2 en schrijf je in