Testvereniging1

Testvereniging1 is een vereniging die niet bestaat maar die is verzonnen om aan potentiele klanten van Verenigingsadministratie.com te laten zien hoe een aanmeldproces voor een lidmaatschap werkt. De tekst die u nu leest kunt u, als u klant wordt, zelf opstellen, zodat uw eigen tekst in uw eigen stijl zichtbaar wordt voor uw eigen leden. Ook kunt u hier de statuten en het huishoudelijk reglement tonen (via link) omdat men gedurende het aanmeldproces akkoord gaat met deze staturen en het huishoudelijk reglement.

Tijdens het aanmeldproces ontvangt een nieuw lid mailtjes die bevestigd moeten worden. De tekst van deze mailtjes kunt u ook zelf opstellen.

Wij raden u aan om u vrijblijvend in te schrijven voor testvereniging1 zodat u zelf kunt zien hoe het werkt. Vanzelfsprekend gebeurt er niets met de gegevens die u achterlaat.

Huishoudelijk reglement Testvereniging

Statuten Testvereniging