Registreer

U kunt zich hier registreren bij verenigingsadministratie.com. Hier zijn geen kosten aan verbonden. De registratie maakt het mogelijk om lid te worden van verenigingen die aangesloten zijn bij verenigingsadministratie.com. U kunt ook lidmaatschappen van andere familieleden onder uw account beheren.
Gegevens die u bij het lidmaatschap vastlegt worden doorgeleid naar de vereniging waar u of één van uw familieleden lid van wordt. Verder blijven uw gegevens bij verenigingsadministratie.com.

Let op: als u uw registratie heeft afgerond ontvangt u een email met uw wachtwoord waarmee u kunt inloggen. Wanneer u wilt kunt u dit wachtwoord wijzigen nadat u bent ingelogd (Mijn gegevens - Wachtwoord wijzigen).

Persoonsgegevens

Ik geef toestemming voor het verwerken van mijn persoonsgegevens.