Rijnsburger Administratie & Advies

Bestuursleden van verenigingen zijn vaak vrijwilligers, die naast het verenigingswerk een baan hebben. Daar houdt Rijnsburger Administratie & Advies rekening mee. We snappen dat een penningmeester of secretaris niet altijd tijd heeft. Daarom kunnen wij de ledenadministratie en boekhouding voor u doen en u op problemen wijzen wanneer dat nodig is. Wij zijn ook 's avonds goed bereikbaar voor vragen en advies. Ook helpt Rijnsburger Administratie & Advies het gedachtegoed van een vereniging uit te dragen. Mailtjes die door het systeem worden verstuurd zijn uniek voor iedere club. U kunt dus zelf de tekst bepalen voor de communicatie naar de (nieuwe) leden. Ook wat het financieel beleid betreft bepaalt u de werkwijze. Wilt u uw niet of te laat betalende leden bijvoorbeeld niet direct in contact brengen met een incassobureau? Met tijdige herhalingsbrieven of telefoontjes kunnen we dat meestal voorkomen.

Willemijn Rijnsburger
Rijnsburger Administratie & Advies staat onder leiding van bedrijfseconoom Willemijn Rijnsburger. Eerder werkte zij bij de Rabobank als projectmanager en bij Brinks (beveiligde logistieke dienstverlening) als projectmanager, manager muntgeldverwerking en manager business intelligence.
Tijdens bestuursperiodes bij diverse verenigingen ervoer zij hoe bestuursleden steeds minder tijd hadden voor een goede ledenadministratie en er daardoor veel tijd en geld verloren ging. ‘Die administratieve processen kunnen veel efficiënter ingericht worden!’, zag zij met haar bedrijfseconomische blik. 'Er kam meer geld en tijd overblijven om te investeren en om van te genieten.' Vanuit die gedachte richtte zij in 2012 Rijnsburger Administratie & Advies op.
Willemijn is:

Betrokken.
Willemijn kent verenigingen. Vanaf jongs af aan is zij actief bij verschillende verenigingen en vervult zij ook diverse bestuursfuncties. Ze weet hoe leuk het is om een gezamenlijke interesse uit te oefenen. Daarom faciliteert ze bestuursleden graag. Want “als de ‘lasten’ draagbaarder zijn, is er meer ruimte voor de ‘lusten’”.

Pragmatisch.
Als bedrijfseconoom is Willemijn altijd bezig processen efficiënter te laten verlopen. Haar focus ligt op: zoveel mogelijk in één keer regelen. Daar hoort investeren bij, om op lange termijn tijd en/of geld over te houden. “Door te investeren creëer je een betere toekomst en die draagt bij aan het succes van een vereniging”, is haar credo.

Pro-actief.
Willemijn denkt vooruit. De regelgeving rondom fiscaliteit houdt ze goed bij, om zo in te spelen op eventuele wijzigingen. En dankzij een up to date debiteurenbeheer heeft ze een goed inzicht in achterstallige betalingen. Eventuele problemen kan ze daarom voorkomen of direct aanpakken.